Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-goda-gärning
Läst 589 ggr
Faxlin
0

2007-01-28 Dagens goda gärning

Söndag. En vilodag enligt många religioner. Men även på vilodagar kan man göra en god gärning.
Kom ihåg att även små saker kan vara en god gärning.

Så låt höra, har ni gjort något för någon annan idag?

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solveig
0

Jag köpte ett vykort på Tradera som föreställer goda vänners hus för den svindlande summan av 11:-. De blev jätteglada för att få se hur det såg ut 1905.

dreamiz
0

Jag har badat mina råttor som fått lus. Andra badet så vi är inte klara än. Men det kanske kan räknas som en god gärning mot råttsen, att jag ser till så de blir av med lusen. *ler*

Faxlin
0

#1: Kan tänka mig att de blev glada över det. Och det är helt klart en god gärning.

#2: För råttorna var det verkligen en God Gärning att bli av med lössen. Undrar vad lössen tycker dock. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Elisabeth-J
0

Jim har datastrul, som vanligt ;-)
Han har gjort dagens goda gärning!!! Imorgon kommer flyttbilen så igår hämtade han sin lillebror och idag har han hjälpt mig att packa och han kommer imorgon igen!!!

Vi har separationsångest nu, flyttar ju långt så jag kan inte träffa min älskade son lika ofta Gråter

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

AusaBausa
0

min goda gärning är väl mot mina pållar som fått nytt fint stall som det inte regnar in i och en kanonstor hage o springa i! Gissa om de var lyckliga…