Tävlat, glömt, vunnit
Japp jag hade helt glömt bort att jag medverkat i en tävling inne på Royal Canins sida. I dag fick jag mail att jag vunnit tävlingen. jag som aldrig brukar vinna.
För mig är detta en god nyhet. Och att vinsten är en första hjälpen väska till mina djur gör inte saken sämre :-)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis! :D Vinna saker är ju aldrig fel. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Grattis ÅsaF det är du väl värd.

Tackar, vad gulligt av er.
Att vinna saker är aldrig fel. men jag vart så chockad när jag läste mailet där de bad om min adress så de kunde sända mitt pris. Var tvungen att läsa det fem gånger inna jag fattade att jag hade vunnit.
Kanske tur att man inte vinner något jättestort när man blir så här fnoskig för en första hjälpen väska :-)
Audiatur et altera pars

Det är verkligen goda nyheter:)
Pst jag känner på mig att din otur har vänt:)

#4: haha, ja hoppas kan vi ju alltid :-)
Audiatur et altera pars

Grattis! Det är klart man blir glad när man vinner, en första hjälpenväska är väl inte fel. Och det är klart du är värd den. Det var säkert nått klokt tävlat.

haha, nejdå det krävdes inte så mycket klokhet kan jag säga. Jag hade nog mest flyt. Hmm, konstigt nog.
det brukar inte vara flyt hos mig, så jag kanske kan bli riktigt orolig över att jag kommer få akut behov av min förstahjälpen väska. ;-)
Audiatur et altera pars

linda o jag har fått dne istället… ;)
rix fm har ju en tävling där man kan vinna 10,000 om man gissar rätt på när fylkings unge föds…
där hade jag velat tävla, glömma o vinna. tänk vilken överraskning om de ringer o säger man blivit 10 laxar rikare.

Ja det vore väl något. Att glömma och vinna 10 laxar sedan ;-)
Fast jag är rätt nöjd med min första hjälpen väska:-)
Audiatur et altera pars

Grattis :D

Tackar :-)
Audiatur et altera pars
HUH och du har otur säger du din lögnare ;)

haha, fast jag brukar ha otur. En jävulsk otur. Det kan folk som känner mig intyga :-)
Audiatur et altera pars
Haha inte längre ;)