Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-goda-gärning
Läst 363 ggr
Faxlin
0

2007-02-20 Dagens goda gärning

Japp dagens goda gärning har inte jag gjort. Men dock Veronica här inne på iFokus. Hon vet om att våran tv valsade på sista dansen. Och idag när jag kom från affären hade hon lämnat av en tv åt mig.
Så nu kan vi andas ut här hemma. Slipper sitta med en tv som tjuter med jämna mellanrum, som luktar bränt lite då och då och som börjar slå på sig sjäkv rätt som det är. Lugnet har kommit. Och lyckan är total. Nu behöver jag inte vara rädd för tv brand. Och denna tv var större än våran 28 tummare och en sådan där bred modell. Hmm, vad sjutton heter dom nu då? Jaja, har fått kortslutning av glädje.

Vill bara på detta sätt skicka massor av tackkramar från helafamiljen till Veronica och hennes sambo.

Tack för att ni finns.
Kramis

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

__iE
0

Vad kul för er! Det va mkt mkt snällt av henne :) *Tummen upp för henne*

Min och veckans (måndag-lördag) är väl att jag passar 2 hästar, fast det är mer kul än en god gärning :P

Alex
0

Min goda gärning var väl att låna ut saker till en kompis som behövde diverse saker för en redovisning hon ska ha imorgon.. Och så självklart att jag har skrivit många inlägg för att Åsa ska slippa ta förstaplatsen igen. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

haha, japp det där sista var verkligen en god gärning Alex. Att du ställer upp så för att jag ska slippa stå på första platsen månad efter månad. Du är för gullig du :-)

Att låna ut saker och hjälpa någon, det är otroligt fint gjort tycker jag.

Att passa någons hästar är också en väldigt god gärning. Även om den är rolig. det är bara en bonus, för en god gärning är det ändå. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

__iE
0

Precis ;P Sen får man ju lite extra muskler (som behövs ;)) hahah :D