2007-03-03 Dagens goda gärning
I dag är det lördag. Nu ärhelgen här på riktigt. De flesta är lediga, och möjligheten att göra en god gärning åt sig själv eller andra är lite större. Så dela gärna med er om vad ni har gjort för goda gärningar under dagen.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag fortsätter med stalltjänsten *ler*… sen ska jag snart iväg till krogen o sällskapa en väninna. Hur kan nu det vara en godgärning.. ja frågan är om det är hon eller jag som gör en ; Hennes dotter är 20 år o sitter i rullstol - stor satan så tung sak… o hennes dotter vill gärna gå… normalt har hon en assistent med också så att dom är 2.. nu vart assistenten sjuk o dottern jätte ledsen att hon inte skulle kunna komma ut.. så jag möter upp dom - för självklart ska hon få komma ut en sväng *ler*
För mig blev det inget idag.. Har gått runt med huvudvärk, ont i magen och halsen.. Så jag har mest tyckt synd om mig själv. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

mandymoo det var en fin och trevlig god gärning du har gjort.
Alex, du har ju försvarat mig mot maffiatanterna, det är en god gärning vet du väl :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha jamen vilken tur, då fick jag en god gärning idag också. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag hade en storseans. I publiken satt en ung kille och hans mamma och jag sade till killen att det fanns en man där som ville prata med honom, han blev glad och berörd och mamman grät av glädje. Efter seansen kom dem fram och var så otroligt tacksamma, hon hade bett den mannen att komma och prata med sin son innan de gick in. Jag blev glad att jag kunde få framföra budskapen till dessa personer som verkligen ville och behövde det just då. Ska ha seans idag med, i mitt arbeta gör jag många goda gärningar och det är jag sååå glad för eftersom jag brinner för att få hjälpa människor.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#5, Varför kunde inte mamman be mannen själv att hon ville att han skulle prata med hennes son och varför blev hon så glad att hon grät när du sa åt hennes son? Trodde hon inte att du skulle göra det?
Jag förstår inte alls? Berätta gärna.
Mvh
Tom

Jag svarar jag.. jag har varit på seans.
Man kan aldrig vara säker på att den man önskar ska komma. Man ska försöka att inte fokusera på en speciell person. Min mamma ville inte komma på öppen seans. Hon ville hålla sitt privatliv privat. Men när vi var på privatsittning så kom hon.
Jag förstod texten som så ; mamman hade i sitt sinne bett maken att komma och kontakta sin son. Han lyssnade på hennes vilja och lyckades göra sig hörd.
#7, OK, Jag inser att jag inte är rätt person för en sån här diskussion. Men det är så klart bra om det hjälper någon som tror på det.
Mvh
Tom