Mysig fika
Idag var jag och fikade med en kompis jag inte träffat på länge.. Hur mysigt som helst. Det märks när man umgås för sällan, för man har så extremt mycket att prata om och inser hur mycket som hänt i varandras liv utan att man visste om det..
I vilket fall som helst hade vi väldigt trevligt och bestämde att det absolut inte får gå så lång tid till nästa gång. :)
Nån annan som träffat nån de inte sett på länge, eller bara har nåt annat trevligt att berätta? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
I morse var min syster hit och hälsade på en stund. Satt och planerade påsken och vad vi ska göra då :)
Och på eftermiddagen var vi på födelsedagskalas hos en kompis, vi hade jätte trevligt. =)
ja visst är det härligt att träffa en kompis man inte sett på länge..
idag så har en kompis vart här, vi va ute o gick i vårsolen, lagade lite mat när vi kom in o tjatade en massa =) ohh va jag längtar efter påsk =)

Fick kontakt med en gammal barndomskompis i somras. Hon har sitt sommarhus granne med mig men vi tappade kontakten/växte ifrån varandra? i tonåren. Nu är jag 27 och i somras fick vi kontakt igen. Det kändes bra. Nu mailar vi och håller kontakt. Jag borr i ångermanland och hon i Stockholm/Paris

Jag träffade en tjej som ofta var hemma hos oss när hon var yngre ihop med barnens kusin. Nu har tösen vxt på sig och fått två egna barn. Så på lördag kommer de hit och hälsar på.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars