Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 253 ggr
cat-malou
0

Ofrivillig internetavvänjning

Efter nästan två månader utan telefon och internet så har jag idag ÄNTLIGEN fått dem tillbaks!!!!! Nu får jag väl se om jag lyckas hålla mig lite mer "normal" i mitt I-Fokusanvändande eller om jag faller tillbaks i mitt gamla beroende igen….Generad

Alex
0

Oh, stackare! Men härligt att få tillbaka det nu, förstår jag!

Och jag förstår inte aaaalls hur man kan vara ifokus-beroende…Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

Skojigt att du fått internetet tillbaka. Fast jag förstår också att det kan faktiskt vara nyttigt med ett litet breijk ibland.

Alex, nej exakt. Vem är iFokus beroende? Förvånad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Jag är det då inte Oskyldig Får bara lite lättare abstinens, men dt brukar ordna sig så fort det kommer igång Skrattande

KerstinP
0

Så bra att du är tillbaka. Jag undrade lite vart du tog vägen. Du var ju så flitig skribent.Glad

cat-malou
0

#4 Ja, jo… Faktiskt så har det nog "hjälpt" med den ofrivilliga avvänjningen. Eller så är det det underbara vädret och våren som lockar… Måste erkänna att jag inte alls är lika mycket här inne numera, innan kunde jag sitta flera timmar dagligen här. Igår t ex var datorn inte ens igång!Förvånad Fast släppa I-fokus helt lär jag nog inte kunna göra…Skrattande Så det blir väl till att försöka hitta nån lite lagom balans på det hela och man MÅSTE ju inte läsa precis varenda tråd i precis vartenda ämne man är lite intresserad av.

Lotta
0

Ja det där med att läsa en massa trådar överallt tar en hel del tid, bättre att lägga det på något annat =)