2007-03-26 Dagens goda gärning
Nu är det dags att berätta om era goda gärningar för mig. Kan vara något ni gjort för andra eller för er själva. ;-)
Min goda gärning är att jag sitter och än en natt har barna vak här hemma. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Du ligger före Åsa.. Är ju 26:e idag/imorgon (måndag). 27:e är inte förrän på tisdag. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1: *visslar oskyldigt* Har ingen aaaaning om vad du pratar om Alex.
Jag har absolut inte ändrat överskriftens datum. 
Audiatur et altera pars

Har en till god gärning. jag har fallit ner på skribenttoppen. Således kan jag börja skryta med att jag har ett liv igen :-)
Audiatur et altera pars
Jag har gjort en jäkligt god gärning, igår iaf.. Först lät jag en tant sitta på min plats i en proppfull buss trotts att jag själv behöver sitta då jag har ryggproblem. Sen tog jag med en utstött ur min klass till örebro och bjöd denna på pizza, sen gick vi och bada. Är jag inte snäll så säg?
Jag har tagit hand om min vovve som är dålig i magen.. Och så har jag skurat i köket och hallen. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag har gjort en god gärning att marknadsföra iFokus. En tidning var här och gjorde ett reportage idag, så dem fick fota och filma, som kommer på web-tv när jag satt vid datorn med sajten framme. De skriver om övernaturligt.ifokus i reportaget!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4: det var en väldigt fin god gärning tycker jag.
#5: Stackars vovven. Men snällt av dig som skurar.
#6: Det var super roligt att höra om. Ska bli roligt att se vad det ger inne på övernaturligt.ifokus :-)
Audiatur et altera pars
Den dagen följde jag min son till akuten och satt där med honom i 6 timmar….det uppskattade han mycket, så då måste det varit en god gärning =)