Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-solstråle
Läst 654 ggr
Christina
0

Rådjuren åt inte alla mina krokus

Rådjuren åt bara hälften och lämnade andra hälften kvar. De lyste som gula solar mot mig när jag kom hem till min trädgård idag.

Faxlin
0

Snällt av dem att spara hälften åt dig i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Christina
0

Eller åt sig själva tills senare …:)

Faxlin
0

haha, ja kanske det. ;-)
Men det lät snällare att de sparade dem till dig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Vad snällt av dem. ^^ Det är därför mina grannar tycker om min hund så mycket.. Han håller rådjuren borta. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

En granne till mig hade landet fullt med jättefina tulpaner, en morgon när vi kom ut stog bara stjälkarna kvar…snälla rådjur där också, dom lämnade det gröna iaf =))

Malin-A
0

haha ja d va snällt av dem =D

Lotta
0

Trodde allvarligt att grannen skulle få hjärtslag…hur mycket tid och pengar som han hade lagt på dessa tulpaner Oskyldig

Alex
0

#7 Därför mamma har lagt ner tulpanodlingen. Har blommor som rådjuren inte äter istället. ;) Grannarna är tyvärr inte lika smarta, ska absolut ha tulpaner och vill skjuta rådjuren istället..Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Faan det finns folk till allt..skicka blommorna i huvudet på dom, och så kan dom ju ta in dom söta djuren och låta dom äta knäckebröd i stället ;)

Alex
0

Hihi jaa ^^ Fast Mexx har ju blivit väldigt populär tack vare det i alla fall..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Bra med en rådjurs jagande hund, inget rådjur vill ju inte komma intill en blodtörstig knäppie =))

Alex
0

Hihi precis ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport