2007-04-21 Dagens solstråle
Jag har fått hem min Medarbetare sarae it igen. Det är min dagens solstråle historia i alla fall. Oerhört roligt att få hit henne igen och få mgås med henne.
Sedan ser jag självklart fram emot att vi ska få fram ett par nya iller.ifokus böcker under hennes vistelse här.
Med anledning av detta lär vi inte bli inne på iFokus så mycket visserligen, men det överlever ni nog :-)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hot Tub och Riva Del Sole!
Jag är dagens solstråle! ^^ Har haft en härlig dag, sett på många snygga hästar. ;) Och så leker jag med Maja och Närå! ^^ Maja kanske kan få vara med som solstråle på et hörn också. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#2, Just Riva Del Sole var snygg häst du ;)
Nej, men Goði och Víglundur bl.a. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
den hästen som stog vid transporten va skit snygg..
#5 Den svarta? Goði och Víglundur är snyggare båda två. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ja den svarta, njae, Goði va himla snygg men den svarta va snyggast =D
#4, Vaddå nej, har du ens sett henne?
#8 Jag vet hur sånadär ser ut..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#8 hur ser hon ut då? nån bild?
Jag såg henne i tidningen idag. Och det gjorde inte det hela bättre. Fux med bläs.. Suck. >.<
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9, Haha ja du kallade bara världens läckraste travare för älg, det säger allt och lite till!
#10, Sök på Google.
#11, Haha Fuxar är fina men.
Fuxar är det tråkigaste som finns, en bläs gör det hela värre. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
håller med Alex här, fuxar e nått jag aldrig tyckt om, har nått imot röda katter också.. =/
#13, Haha nä verkligen inte.
#14, Har någon någonsin hållet med mig? ^^
#15 Jo. Nästan hälften av alla islänningar är fuxar. Hälften av dem har väl bläs dessutom. Töligt, töligt, töligt. :P Musblack ska det vara, brunblack funkar också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#16, Vad har det med saken att göra?
Att jag inte tycker om fuxar med bläs? Började ju diskutera hästens utseende för ett tag sen..? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#18, Jo men islänningar åå ^^ Aja de flesta fuxar är fina i mitt tycke.
Ja du får tycka det, men jag håller inte med. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#20, Bravo :D
haha. musblack e fin fint.. men svarta e finast =)
Svarta är också lite för vanligt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
neee bruna e vanligast..helt kolsvarta e ju inte mega vanligt, tycker inte jag =D haha..
Jo bland islandshästar. ;) Bruna är rätt ovanligt där. :P Hihi jag och Maja satt och kolla igenom hingstkatalogen för islänningar i helgen.. Nu kommer jag inte ihåg siffrorna, men en stooor del var svarta, sen kom fuxarna inte långt efter..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nee du har fel.. haha okej då, men tycker iaf att kolsvarta e snyggast =D haha
Wisecracker ^^
Blää.. Inte svarta!! ;D
Suðri *mums* så läcker =)
viglundur va himla snygg också… dom ser så mysiga ut isisar, har aldrig ridit någon =/ bara klappat en isis som min förra foderhäst hade som hag kompis…
Víglundur är sjukt läcker!! Titta bara..;) Dålig bild, men ändå. :P
Suðri har väl världens snyggaste trav eller nåt i den stilen.. Rätt läcker häst det med faktiskt. En liten video med honom om du vill se..:)
http://www.hestafrettir.is/veftv/default.asp?MovieID=40&CategoryID=5
Mvh Alex
Värd för Ridsport
oh travet va skit läckert, man ser värkligen vilken styrka dom har, maffiga hästar.. måste ju bara ta mig upp på en nångång me =D
Jo, Suðri har så sjukt snygg trav så det är inte klokt. Fast den ser inte så jättebekväm ut..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Äsch inte mycket där xD
men hur e d i tölt? där sitter man väl ganska bekvämt det är väl inte så skumpigt eller hmm hur ja nu ska förklara =)
#36 Man sitter väääldigt bekvämt. ;) Det ser du ju på videon också, när han töltar. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det är jätteläckert att tölta…jag har ridit isisar 2 gånger och skulle gärna göra det igen =))
Skall vara sulky 
Vadå gillar du inte att se ut som en cowboy när du du går?…Själv tycker jag det är urläckert när det ser ut som dom har en boll mellan låren =)))