Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: historier
Läst 428 ggr
Malin-A
0

Vad har ni gjort?

ja vad är det bästa du någonsin gjort för någon eller dig själv? var det nått ni gav bort o någon blev jätte glad? berätta vad du har för minnnen av att du eller någon annan blivit väldigt glad..

Jag kan berätta av vi åkte o hämtade en kompis som hade råkat åka med ett par andra kompisar till slöinge, (nästan vid Halmstad) hon var även full o visste inte så noga vart hon va, hon ringde oss o bad oss hämta henne o d gjorde vi, d va en bit o åka men hon är oss evikgt tacksam att vi kom o hämtade henne då d va mitt i natten en lördagkväll, hon visste inget om stället o kände ingen, dom hon kom med hade bara gått ifrån henne, men vi hämtade henne o hon är jätte glad o jätte tacksam för att vi kom ner… =)

Faxlin
0

hmm, jag tror inte jag har gjort något som gjort någon riktigt glad någon gång. Eller jo kanske jag har. ;-)

dottern blev väldigt glad när hon fick sin häst måste jag säga. Så där gjorde vi någon glad.

Det bästa jag köpt är nog poolen här hemma, den har gjort hela familjen glad i värmen. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mandymoo
0

Det är jag övertygad om att du gjort Åsa… jag blev jätte glad när glasen damp ner i precis rätt tid … o så fina dom var *ler*

Fast det är nog svårt att hitta saker man gjort själv för at göra andra glada…  ialla fall sådär jätte glada *ler*…

Faxlin
0

#2: Skojigt att det vart bra med glasen. Var lite nervös för att posten inte skulle lämna dem i tid. Tänk vad pinsamt om de kommit försent. Hualigen, vad jag drömde mardrömmar om det och om trasiga glas tills du skrev att du fått dem. Hela och i tid ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars