Veckans goda nyhet!
Är att Jim har flyttat hem till mig och börjar nu sitt nya liv med nya friska tag =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Tack Åsa! det ska jag göra.
Elisabeth

Vad roligt. ^^
Ja hej får jag väl säga, igen. :-)
Det är runt 3:e gången jag försvinner av olika anledningar. Det är synd att det ska behöva bli så. Den här gången var det på grund av min dator jag hade. Av någon anledning kunde jag inte surfa in på vissa hemsidor med ändelsen .se. Då fick jag ett konstigt meddelande som text istället för att någon hemsida visades.
Nu har jag dock flyttat hem till mamma och trivs jätte-bra. Här får jag ju låna hennes dator som fungerar mycket bättre än min förra. Tyvärr får jag bara ha den på kvällarna när hon går och lägger sig eftersom hon är en aning beroende utav den på dagarna. Hon måste fixa sig en hobby eller ny kille! :-)
Hoppas alla har haft det bra och trevligt medans jag har varit borta. Det är nu som sagt, ett par gånger jag har försvunnit förut. Men från och med idag, ska jag vara tillbaka för all framtid. Om mammas dator går sönder, behöver jag bara gå ett par hus bort för att använda en annan. Här finns kontakter. Nu har jag väldigt mycket att ta igen och ska genast sätta igång att börja skriva. :-)
Tack alla som har hjälpt till att hålla dena sida igång. Jag tror jag älskar er! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Ohh, Jim.
Jag är så glad att du är tillbaka. Nu kan grabbarna plocka bort mig som värd igen. Sidan är din. Jag har bara passat den åt dig ;-)
Kram på dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
va kul att du är tillbaka, nu va jag iof inte här när du "försvann" så vet ju inte riktigt vem du e men kul iaf att du är tillbax o att du har en dator som funkar nu =)

#4 Men jag har ju många hobbies, en kille? neej, jag har inte tid med det ju
Du får ha min dator när du vill lilla vän! Jag är så otroligt glad för att du kom hit och mår bra nu och framför allt att du är tillbaka på Goda nyheter och iFokus!!!
Bamsekramar!
Elisabeth
Vad roligt att du är tillbaka…har ju inte heller sett dig här ute när jag kikat in här, tycker du verkar vara en riktig glädjespridare som bjuder på dig själv…och sånt gillar jag =D