Artikel förslag
Hej mina vänner. Jag skulle vilja ha lite förslag från er på lämpliga artiklar här inne på Goda Nyheter. Jag har lite artikel torka och behöver hjälp. Berätta vad ni vill se för artiklar här inne så ska jag försöka fixa det.
Mvh ÅsaF Medarbetare på goda nyheter
(eller tillfällig Sajtvärd ska det kanske vara )
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ingen som har artikeförslag?
Snälla behöver verkligen tips och råd här. Inte lätt när huvudet är tomt :-)
Audiatur et altera pars
hmm siter o funderar men kommer inte heller på nått.. ska fundera lite till =)

Låter bra Malin, då är jag åtminstone inte ensam om att fundera :-)
Audiatur et altera pars
nej då.. har fortfarande inte kommit på nått…

Midsommar firande… lite torka här med så jag kom inte på något annat…

#5: Men det var ett bra förslag. Det ska jag genast sätta mig och forska mer om. ;-)
Audiatur et altera pars
ja midsommar e ju kul..
o efter att jag tagit studenten kan man ju knåpa ihop något om student eller nått.. =D men midsommar e ju verkligen en kul o festlig helg =)

Ja det låter bra Malin, super om du kunde ta och skriva en artikel om studenten. Gärna med texten till studentlåten med ;-) Kort och intensiv är den ju -. hihi
Audiatur et altera pars
ja d hade vart kul.. ska kolla vad d finns för info om student o sen även egen erfarenhet från torsdag, sen kan jag lägga till lite bilder =D

Superbra Malin.
Audiatur et altera pars

Ja Malin det är en jätte bra ide…
Ser fram emot den artikeln.
Åsa, jag skulle vilja se en artikel om positivitet, positiv förstärkning eller affirmation eller sånt? Om hur man kan må bättre av att tänka positivt! :D

#12: Ohh vad bra förslag. Ska sätta mig och fila på några sådana artiklar. Tack så mycket för förslaget.
Audiatur et altera pars
nu är jag klar med studenten o allt därikring, så ska sätta mig ikväll o skriva ner d jag hittar om just studenten.. =)
Låter jättebra Malin =))