Musik man blir glad av!

Japp musik är en källa till glädje. Ja, om det är rätt musik då. Den kan ju göra en sorgsen med. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men sorlig musik är också bra. Lyssnar man mycket på sorglig musik som gör att man blir deppad, har man sedan mer att vara glad över när man deppat ut allt det negativa. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Ja så kan man också se det. Om inte annat kanske man deppar ur sig det deppiga fortare och snabbare blir glad igen ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
va smarta ni e =D
jag blir glad av en rikgigt bra låt =)
#0 Vilken söt video :) Du har rätt, man blir glad av låten.
Det ska finnas en japansk video där det är runt 5 gubbar som sjunger och dansar knasigt om glada morgondagar, fast på japanska förstås. De har inga kläder på sig, utom ett varsitt löv som skymmer deras heligaste.
Jag kommer inte ihåg allting i låten, men en mening går typ såhär "Nippon qu qu". Sedan vet jag inte mer. Någon som vet vart jag hittar den videon? Den ska med all säkerhet, finnas på video.google.com och youtube.com. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
#6 Är det "Yatta" du tänker på? :) http://www.youtube.com/watch?v=u9rWFZesV8s
*ASG* Ja nog kan man ha olika känslor beroende på vad man lyssnar på…vet inte riktigt vilken känsla jag fick av den låten, men skratta fick jag då göra =D
Vart faktiskt glad igentligen…även om dom hade kalsonger med löv på 
Ja! Tack RubHel. Det är den jag menade. :-)
Det är ju konstigt igentligen att folk fortfarande disskuterar om Teletubies ska finnas kvar på TV på grund av tron om att ena utav dom är homosexuel. Då har dom inte sett Yatta, som igentligen är en låt tillägnad barn? Bara hela den grejen skapar ju skratt. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson