Skriv en artikel
Vi som jobbar med grunden för Goda Nyheter iFokus, har fått ide-torka gällande nya artiklar. Vi har några på gång, men det saknas inspiration hos oss som förmodligen kommer igång efter semestern igen. :-)
Artiklar är kanske inte det viktigaste på en sajt som Goda Nyheter. Men det är ju alltid roligare när det händer och kommer någonting nytt.
Därför vill jag berätta för alla här på Goda Nyheter, att alla har möjligheten att skriva egna artiklar här. Har du information om någonting du tror andra kan glädjas åt och även orkar skriva en artikel om det. Då är du mycket välkommen att kontakta och skicka artikeln vidare till mig eller någon utav de andra medarbetarna.
Det vi gör då är att vi lägger ut artikeln du har skrivit på framsidan av Goda Nyheter, så alla har möjlighet att få läsa den. Det kommer ju självklart också att stå vem det är som har skrivit den. :-)
Knäck fingrarna och lägg tangentbordet bekvämt. Låt tankar och fantasin flöda fritt på tangenterna nu. :-)
Har du inte tid eller ork att skriva ihop en egen artikel, kan du annars ge förslag på vad andra kan skriva om. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Vad bra att du skriver ut detta Jim.
Mig kan ni skicka artikeln med eller utan foto till min mail:
faxlin@glocalnet.net
Dock är jag bortrest på semester den 12 juli till 28 juli så då kan jag inte lägga in några artiklar. Men jag tar itur med allt som kommit när jag kommer hem isådanafall.
Mvh ÅsaF
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, min e-mail glömde jag ju bort att nämna. :-)
Mig når ni på jim@badanka.org.
Jag har även samma adress som MSN om det är någon som känner sig sugen på att prata. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
ni kan nå mig också på malin86@gmail.com även min msn ifall det är nått =D