En häxa till mamma
Nu ska jag komma med en mycket underlig god nyhet.
Min mamma är en häxa!
Ja, nu kanske ni undrar hur hon ställer sig till den här kommentaren. Men det är just det som är grejen. Min mamma är en utav väldigt få människor i världen som tar den här kommentaren som en komplimang. Anledningen är att hon arbetar som ett medium. :-)
Det är inte många barn som har haft den turen att få kalla sin mamma med dessa ord. Den goda nyheten i det hela är att jag gör henne glad när jag blir arg och roppar häxa åt henne. :-)

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

haha, ja det är ju inte alla barn som kan göra det. ;-)
Jag är själv mycket intresserad av det övernaturliga efter de saker jag själv varit med om. Dock är jag långt ifrån en häxa. Och inte alls så inne i det som de är inne på övernaturligt. Men övernaturligt iFokus är verkligen en sajt jag rekomenderar folk att gå in på. Den är otroligt bra. Och så har vi Jims mamma Elisabeth som är Sajtvärd där inne. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

D där får mig att tänka min kompis o hennes son, då han för ett par år sen ungefär kanske. Han va väl kanske runt 3… Iallafall, så kom han en dag o sa att mamma är en häxa. Först blev hon lite fundersam, o undra va pappan lurat i pojken, men sen visade det sig att han sett nå barnprogram me en snäll häxa i, o därifrån hade han fått att mamma va en häxa… :)
Jag håller med Åsa. Är man bara ett dugg andligt intresserad eller kanske bara lite nyfiken. Är Övernaturligt iFokus en sida för dig. :-)
Floppy, titta, det är barnprogramens fel att vi lär oss vara ohövliga mot äldre! Men han menade ju ändå gott. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Tack Åsa och Jim!
Bamsekramar!!!
Elisabeth
*skrattar* Barnprogrammen ja. Min ena son var kanske runt 2 år då han såg en mycket gammal dam i en affär. När vi går förbi henne säger han glatt - Hej din gamla drake!!!! Huhuhuu…
är där inne ibland o d står mycke intressant där..