Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketthistorier
Läst 981 ggr
JimJ
0

En rolig dröm

Inatt drömde jag någonting fantastiskt ska ni veta!

Jag gick med någon unge (kommer inte ihåg vem) mot stadsparken i Eskilstuna. Det var mycket folk överallt, säkert någon festival. Men jag och ungen gick faktiskt och letade efter Niklas, ni vet han här på iFokus. Tydligen hade jag för mig att det var en iFokus träff. Vi tittade överallt men vi hittade honom inte. Sen började vi titta efter Emmy (hans dotter) istället. Henne såg vi och hon kom fram-springades och hällsade på ungen som jag gick med. Strax efter såg jag Niklas som jag gick fram till och fick skaka hand med. Sedan kommer jag synd nog inte ihåg mer eller om jag vaknade. :-)

Men det var ju en ära att få skaka hand med en av grundarna till iFokus. Niklas desutom! :-)

Jag har läst en gång för väldigt länge sedan här på iFokus i en tråd om dush-slangar, att Niklas är ganska kort. Det var han också i drömmen. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Malin-A
0

haha rolig dröm.. d e kul när man kommer ihåg drömmar =)

JimJ
0

Jag kommer ofta ihåg mina drömmar så där just när jag vaknat. Men minnet av dem brukar oftast blekna bort under dagen. Men den här drömmen var ju så himla bäst att jag inte bara kunde glöma bort den. :-)

Elisabeth-J
0

Kanske det var en sanndröm Jim =) Vem vet… du kanske träffar dem på någon av alla marknader här i sommar Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Faxlin
0

haha, nu har det gått långt om du drömmer om iFokus också :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cattis
0

#= Jim, Niklas är ca 190 :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

JimJ
0

Haha ojdå, men han var kort i drömmen, ungefär ett huvud kortare än mig. :-)

Jag har för mig det var i prylar eller i hemmet.iFokus där han frågade efter dush-munstycken som gjorde att vattnet inte spred sig så mycket eftersom han var kort och det tog tid för vattnet att komma ned och därför hann vattnet bli kallt. Jag minns nog fel, det var väldigt länge sedan. Jag ska kolla upp om jag hittar det igen. :-)

Kram

JimJ
0

Nu hittade jag det på hemmet.iFokus. Jag minns ju ingenting rätt. Han skrev att han var lång och att strålarna från dushen inte träffade honom som han ville på grund utav det. Läs inlägget här. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Elisabeth-J
0

#7 Du är lite tvärtom ibland Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Faxlin
0

haha, men då har han fått känna på hur det var att vara kort då Jim. Åtminstone i din dröm blev han det. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JimJ
0

Jaa, eller så var det jag som blev längre. :-)

Niklas
0

Det är nog inte många som drömmer om mig. :-) Tack Jim!

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning