2 Goda nyheter idag!
Vissa dagar händer det flera saker som gör en så glad. Idag har jag varit trött efter att ha stått och sålt saker på en marknad hela helgen, så jag har inte orkat någonting idag!
Först kommer mitt körkortstillstånd, jag skickade det i onsdags och fick det redan idag =)
Ikväll blev jag sugen på glass så jag åker till OK, köper samtidigt en trisslott och vinner 100 kr =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ohh, vad roligt. Är glad för din skull.
Hur gick det på marknaden då? Gick det bra?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad kul med både körkortstillstånd och vinsten på 100 kronor!

#1 Det var roligt på marknaden, träffade väldigt många människor och sålde en del. Jag har nog fått "smak" på marknader nu så det blir till att kuska runt i sommar =)
Elisabeth
Vad kul! Nu gället det att hålla sig inomhus, va? ;)
Haha, knappast att hon får sitta inne. Hon ska ut och tjäna pengar! Nästa helg är det marknad igen. Sedan resten av sommaren är det turnè runt om i Sverige för henne. :-)
#5 Jag tänkte mer på oss övriga, att vi ska hålla oss borta från gatorna åtminstone :P
va kul för dig.. =) o marknad va länge sen ja va på…
#6, Vill ni spara slantarna så är det nog bäst att stanna inne. Morsan har nämligen o´emotståndliga produkter som bara måste köpas. Hon har t.ex egen-tillverkade drömfångare i diverse storlekar och färger. :)

#6 Hahaha! Ja när jag har klarat kortet så är det bäst att ni alla stannar inomhus! Men det är ju bra, för då har ni mer tid att vara här medan jag kör rally på gatorna =)
Elisabeth
#9 vart nånstans kommer du att vara?

#10 Innan jag åker så lovar jag att lägga ut en färdkarta här med en tidsplan så vet ni när ni ska springa in =)
Elisabeth
#8 Jaha, du tänker så ;)
#9 Haha XD
#12, haha, ja, ibland kan jag nog inte tänka alls tror jag. Skriver ju fel hela tiden, överallt. :-)
#13 o kallar mig för fuskis =P
Ja, men jag förnekar det ju inte iaf. :-)
#15 jag kan ju inte erkänna nått jag inte gjort förstår du väl 
Se så du fuskar! :-)
va? nu har ja inte fuskat ju.. tror du drömmer lite här va =P hahaha

Bry dig inte om vad han säger Malin! Är det nån som kan fuska så är det Jim! När han ska laga mat blir det oftast hel eller halfabrikat, det kallar jag för fusk!!!

Elisabeth
oh Tack, skönt me lite backup =) haha, o du som sa att du va så duktig på o laga mat.. ska nog ta o prata lite me din mamma Jim =D

Han kan vara duktig på matlagning ibland, även med fusk blir det ganska gott. Speciellt köttbullar i gräddsås, men det slår ju inte hemlagade köttbullar =)
Elisabeth
nee inget slåt hemlagade köttbullar =D
nej vad är detta Åsa.. här också.. hmm tur att jag har Elisabeth på min sida.. =) hahaha
Haha, ja, putta på inlägg ger fuskkommentarer ;P
man måste ju putta någon gång då och då så man får upp en bra artikel så alla får möjlighet att läsa =D nu e ni lite wronga =D hahahha

#24: haha, jag säger ju bara sanningen du leder ju alla ligor snart, eller? hihi
Men visst, bra artiklar måste man ju putta upp, och det är ju alltide en olycka att det blir dubbelt och trippelt. hihi
Audiatur et altera pars
ja precis. och en olycka händer lätt vet väl du som har barn =D *blink**blink*

haha, japp otroligt lätt :-)
Audiatur et altera pars
#3 Jag köpte orakelkort som överaskade mig väldigt positivt. Kan inte släppa dom nu, utan har dom med mig hela tiden!!!
Du säljer verkligen bra saker Elisabeth!!!! 

#30 Vad glädjande att korten överaskade så positivt! 
Elisabeth