iFokus stöter på mig
Batteriet i datorn var på väg att dö och jag var ju mitt uppe i att skriva på iFokus. När jag skulle koppla i batteri-laddaren i datorrn, råkade jag stöta till kontakten med handen. Jag fick en ordentlig stöt tillbaka så jag flög med kroppen bakåt. Det brändes i hela handen och hjärtat dunkade volter. Handen svulnade upp och blodåderna var höga som berg. Men det var ju tur att jag överlevde. Förhoppningsvis är det ju en god nyhet att ni har kvar mig. :-)
Nu mår jag dock bra och handen är inte svulen längre. Fingrarna är dock lite stelna, men det går nog snart över det med. Annars var det faktiskt en mycket skön kännsla man fick i kroppen strax efter stöten då hjärtat började lugna ned sig. Jag kände mig riktigt lugn och utvilad. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Den ger ut 240 volt som max. Men jag är tveksam på om det var så mycket. Jag har flugit längre av mindre volt tidigare. :-)
Jag blev ju livrädd när stöten först kom ju. Men när jag försäkrat mig om att jag levde, blev allt bara skönt. :-)
ok.. ja fy, vet ju hur d e o gå imot eltrådar =/ men tur att d gick bra iaf… =)

haha, När jag försäkrat mig att jag levde…hihi
Du är störtskön Jim. Men jag är i alla fall glad att vi fick ha dig kvar. Och att svullnaden har gett med sig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Uh, läskigt ;o Tur i oturen då!
Huvva, det lät läskigt. Jag hatar att få stötar, vilket jag får väldigt ofta. Speciellt när jag tar i bildörren :S