Bingolotto
Jag registrerade mig på binglotto.se efttersom man då fick 40:- gratis att spela för. Ni tror inte jag vinner 180 kronor då också? :-)
140:- överförde jag till min bank, resten ska jag fortsätta att spela för nu och kanske vinna stor-kovan. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Vad skojigt. Grattis till vinsten Jim.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack Åsa! Jag vann precis 90:- till. Morsan är uppe i över 200:-. Det här är farligt beroendeframkallande. :-)

haha, jag måste väl testa jag med. men jag är otursförföljd så det går väl knappast för mig. ;-)
Audiatur et altera pars

Men vart står det att man får 40:- att spela för? Hmm, hittar inte det på sidan.
Audiatur et altera pars
Det står ju längst upp på sidan. Det är bara att registrera sig så får man det automatiskt. :-)
Hihi vad kul ^_^ Akta dig från att bli för beroende bara ;)
Det låter för bra för att vara sant, först får man 40:- sedan kan man vinna pengar också. Törs inte gå in och registrera mig, det är säkert någon baktanke. Man brukar inte få någonting gratis, dessutom har jag lätt för att spela bort pengar så jag måste avstå från detta frestande erbjudande. Men jag gratulerar er till vinsterna, lycka till ifortsättningen:
va kul… Grattis.. kul när man vinner pengar även om det inte ärnågon jätte summa… =)

Hahaha det är kul med Bingo, speciellt när man vinner en massa pengar!
Tur i spel just nu!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Min nyfikenhet tog över och jag har också reg in mig hos Bingolotto. Det var roligt och jag vann 20:-+20:-+5.- spelade bort lite, det var tur att jag hade kakdegar som väntade på att bli utbakade annars har jag nog blivit sittande här hela dagen.

haha, jag måste nog snart logga in jag med :-)
Audiatur et altera pars
Idag fick jag meddelande från Nordea om att minna pengar från binglotto är på väg. Den 9:e har jag 140 spänn extra att spendera. :-)
Jag tycker också det var tur att resten utav pengarna förlorades. Annars skulle även jag suttit hela dagen. Det var extremt beroende-framkallande. Jag tror jag ska sätta in iaf en hundring i månaden och spela för. :-)
Idag fick jag även lotter från miljonlotteriet, jag vann 80:- och köpte 2 extra lotter för dem som kommer på posten inom 3 dagar. Då siktar jag mot 5 miljoner. Jag har ju desutom en o`skrapad lott som ligger här, men den ska jag spara tills jag möter på rätt person som förhoppningsvis har tur i vinst! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#12 Du har också tur i spel nu =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, för ovanlighetens skull. :-) Nu får vi bara hoppas att det ligger 5 miljoner på lotten som är oskrapad. :-)

hmm jag har oxå registrerat mig på bingolotto - och fick 20 gratis sms 
nämligen det finns en sida därifrån du kan skicka sms gratis - rättare sagt, det finns flera sådana sidor men inte alla som fungerar bra, och om du gör något du får ett antal gratis-sms.
hoppasJ-J att du får högsta vinsten 
5 miljoner.. hoppas du vinner d =) ska hålla tummarna =P
Tack Jim för tipset! *ler stort* Inte för jag vann någe men de va kul så länge de varade