Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: allt-annat
Läst 457 ggr
Tatsu
0

Medlem i flera sajter?

Kan man bli medlem i flera sajter här på iFokus? Hur gör jag för att anmäla mig som medlem i annan sajt? Är nu medlem i Övernaturligt men det finns ju en hel del intressanta sajter på iFokus.

Elisabeth-J
0

När du kommer in på en sajt så klickar du på Lägg till sajt som du hittar på höger sida längst ner under alla sajtnamn. Då blir du medlem där också.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Malin-A
0

ja precis som Elisabeth skriver =)

Tatsu
0

Hittar inte! Jag kan väldigt  lite om datorer men jag kan höger och vänster och hittar ialla fall inte!!!!!

Malin-A
0

här till höger finns det två olika rutor som sitter ihop på höjden, ena står det längst upp dit namn o sen står det "mina favoriter", lite längre ner i den andra rutan står det "mina sajter" där står det vilka sajter du är medlem på och om du tex. inte är medlem i Goda nyheter men befinner dig här inne så står det "lägg till aktuell sajt till favoriter" typ nått sånt, då klickar du där och då är du medlem, då kommer d komma ett meddelande i din inkorg från sajtens värd, är du medlem här inne och befinner dig här står det ist "ta bort sajt från favoriter".. hmm hoppas du förstog lite iaf =D

Maryissa
0

Kanske du har som jag hade förut bara 800x600 upplösning/ storlek på din skärm ?
Då kunde jag inte heller se det som finns på höger sida där man kan t.ex. lägga till sajter osv.

Nu har jag högre skärmupplösning och ser allt.

Tatsu
0

Tack, det är nog kanske det som det beror på. Trodde ett tag att jag var alldeles korkad, tog hit dotter som är mer kunnig än jag, men hon hittade inte heller rutorna.  Jag har gått igenom varje millimeter på skärmen och flyttad och tryckt. Vilken tur att du talade om det annars har jag suttit här i flréra veckor och tryckt på allt.

Malin-A
0

oh vilken tur att du sa det Maryissa, hade ingen anign om d, =)

Tatsu
0

Idag kollade jag på datorn på jobbet, där fanns en hel rad som inte finns i datorn hemma, så nu är jag medlem i flera sajter, det var inte så svårt.

Elisabeth-J
0

#8 Vad roligt Tatsu! det finns ju så många bra sajter här på iFokus. =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus