Sommar jobbare
En God Nyhet är att jag har två otroligt duktiga tjejer som jobbar åt mig i sommar, det är jätteroligt att komma på jobbet på morgonen för de håller sådan ordning överallt. Man behöver inte säga till vad som ska göras de kan och hittar allt och har jättebra ideér om allting.De skyltar och fixar och sitter inte på latsidan, tvärtom. Glada och positiva och kundvänliga, tänk om man kunde låna ut dem lite varstans, då kan fler människor få uppleva deras positiva energi.Jag har haft många semester vikarier under de år jag har jobbat men inga har varit lika flitiga som de här två systrarna. Ännu mer goda nyheter, är att de ska vara kvar ända till vecka 34, tänk vilken fin butik jag ska ha.
oh va kul.. dom verkar va superbra.. =)

Vilken härlig nyhet, det blir man glad av att läsa! Duktiga medhjälpare är så tacksamt och det ger en inre glädje och frid! Jag lånar gärna dem ibland =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
I den lokala matbutiken har de en kille (ca 35-40 år) som brukar jobba ibland i kassan,nu över sommaren jobbar han heltid, han är så pratglad och genomtrevlig, pratar och skämtar som man har känt han hela livet det gör han med alla åldrar ung som gammal, det blir att man går ut med sina matkassar och ett stort leende. (Han pratar ganska bred dialekt och är inte från trakterna). Trevlig personal gör att själva butiken blir trevlig att handla i, (men och prata med honom länge kan nog bli rätt jobbigt, det blir en lagom dos när man betalar.)