Madeleine får hjälp av Harry
Den bortrövade flickan Madeleines föräldrar får nu hjälp utav självaste Harry Potter att hitta sin tös.
Det är i samband med utsläppet av den sjunde boken om Harry Potter, som en affish i varje bok-kartong kommer att följa med. På affishen kommer det att visas en stor bild på Madeleine med telefon-nummer och information om vart man ska vända sig om man har uppgifter angående försvinnandet eller vart Madeleine befiner sig just nu.
Nu måste hon väl hittas? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
kan ju hoppas att det ger resultat… =)
Det finns även en bana till onlinespelet Call of duty 2 som heter
Madeleine Canal där det annonseras både i början när spelet
laddar och skyltar på husväggar i spelet

Jag hoppas verkligen att det ger resultat. Varje morgon och kväll kikar jag på tidningarna efter någon ny och positiv rapport. Jag längtar till den dagen jag får läsa att hon är återfunnen välbehållen och har blivit återförenad med sin familj igen!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hoppas verkligen att hon hittas. Måste ju va helt fruktansvärt för föräldrarna, inget man kan ens försöka sig på att föreställa sig… :(

Det är så hemskt att det är inte klokt!!! Vilka idioter det finns som ger sig på oskyldiga barn! Barnen som man vill ska kunna lita på vuxna och se som bra förebilder. Fruktansvärt. Hoppas hon snart kommer hem.
Nu MÅSTE hon hittas! Har följt hennes familj och alla nyheter omkring henne sedan hon försvann. Fruktansvärt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Hur kan man som förälder lämna barnen på hotell rummet för gå äta eller vad de nu skulle göra. Vart tog deras ansvar vägen? tyvärr inte orkat läsa allt om tjejen. Hoppas bara de finner den skyldiga låser in han/hon och kastar bort nyckeln.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag blev också upprörd och fundersam över att föräldrarna lämmnade barnen. Men jag har för mig att jag läst att grannarna till deras hotel-rum skulle passa dem.
Det är klart att de kommer hitta den skyldiga. Det dröjer nog inte länge till nu. Vi får alla hålla tummarna. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Åhh är det något jag vill! är det att hon ska vara i livet och få komma hem till sin mamma, pappa och syskon…
Jag önskade mig det i morsdagpresent . Jag önskar mig det i födelsedagspresent och i julklapp….
Inte bara Madeleine alla andra bortrövade barn….

stackars lilla tjej.

Jag läser inte tidningarna så ofta (viftar förmanande med fingret mot mig själv) så jag har bara sett massa bilder på henne med nummer. Jag har ingen aning om vad som har hänt? Någon som kan uppdatera mig? Attlid verkade ha bra koll..?

#11 Du kan läsa mer på www.expressen.se www.aftonblaet.se Där finns både nya och gamla artiklar. Madeleine blev kidnappad i ett hotellrum för ett par månader sen och är inte hittad än. En otroligt sorglig och tragisk händelse för både henne och hennes familj!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det gör så ont i hjärteroten när sånt här händer. Det är så totalt onödigt. Hur tänker de som kidnappar, om de tänker alls?!
Det finns en officiel hemsida tillägnad Madeleine. Där skriver hennes föräldrar, dagbok för varje dag som går. bringmadeleinehome.com. :-)

OK. tackar så mycket. Jo, det är riktigt hemsk med folk som kidnappar andra. Jag förstår inte riktigt vad dom har för utbyte av det…